Dostava i povrat

DOSTAVA/PREUZIMANJE ROBE

 

Kod narudžbe Kupac ima mogućnost odabrati hoće li da mu se paket dostaviti dostavnom službom ili će osobno doći u poslovnicu Trgovca po robu. Dostava paketa je dostupna na cijelom području Republike Hrvatske (u to su uključeni i otoci). Trgovac šalje robu prvi radni dan nakon vidljive uplate na račun Trgovca ili u slučaju da je uplata vidljiva isti radni dan od slanja ponude i ukoliko je vremenski moguće pripremiti paket od strane Trgovca tada se u tom slučaju paket šalje isti radni dan. Ukoliko je količina naručene robe tolika da Trgovac nije u mogućnosti poslati paket ni idući radni dan u tom slučaju će Trgovac poslati paket u što kraćem roku. Unutar Republike Hrvatske rok isporuke je od 2 do 3 radna dana od trenutka kada je pošiljka preuzeta od strane dostavne službe. Besplatna dostava je omogućeno Kupcu ukoliko je iznos narudžbe veći od 100 EUR (bez PDV-a). Dostava paketa je moguća i izvan Republike Hrvatske, u to ulaze sve države koje su članice Europske Unije i one koje nisu u Europskoj Uniji. Ukoliko je Kupac iz države koja nije članica Europske Unije tada se troškovi prijevoza, izvoza, carinskih troškova pokriva prethodnim dogovorom između Kupca i Trgovca. Ako se radi o dostavi paketa izvan Republike Hrvatske tada se rok dostave produljuje.

Ako se Kupac odluči za preuzimanje robe u poslovnici Trgovca to može napraviti na adresi:

 

  • Ul. Svetog Benedikta 73b, 10255 Donji Stupnik, Hrvatska

Radno Vrijeme: Ponedjeljak – Petak 08:00 – 16:30 h

 

Kada Roba bude spremna za preuzimanje, Kupac će preko elektronske pošte dobiti obavijest o tome ili će ga Trgovac obavijestiti o istome preko telefona koristeći broj koji je Kupac ostavio tijekom narudžbe.

Ukoliko se Kupac odluči odbiti isporučeni paket, a roba je ispravna i neoštećena, tada Kupac snosi troškove povratka paketa i ukoliko se ne radi o besplatnoj dostavi Trgovac ima pravo uskratiti Kupca od uplaćenog iznosa vezanih uz troškove.

 

 

REKLAMACIJA I POVRAT

 

Vendomat d.o.o. kao Trgovac je odgovoran za sve materijalne nedostatke proizvoda koje nudi i prodaje na svojoj Internetskoj trgovini sukladno zakonu Republike Hrvatske (Zakon o Zaštiti potrošača i Zakon o obaveznim odnosima).

Svaki proizvod i paket koji Trgovac šalje je pakiran na takav način da pravilnim rukovanjem paketom ne bi trebalo doći do oštećenja, no ukoliko poslani paket bude oštećen tijekom transport i takvo oštećenje bude vidljivo na paketu Trgovac savjetuje Kupca da ne preuzima pošiljku. U tom slučaju Kupac bi trebao kontaktirati Trgovca kako bi se u što kraćem roku provjerilo stanje paketa te proizvoda i u slučaju oštećenja na proizvodu da se pošalje Kupcu novi. Ukoliko Kupac primijeti nedostatke na proizvodu tijekom preuzimanje paketa, ima mogućnost odbiti paket, te u tom slučaju ne snosi troškove povratka paketa. Ako Kupac primi paket smatrat će se da je proizvod bez nedostatak i da je ispravan te je Kupac dužan provjeriti isporučeni proizvod s artiklom koji je naveden na računu, ako nešto nedostaje Kupac je dužan unutar 14 dana poslati pisani prigovor Trgovcu uz napomenu da pošiljka koja je primljena sadrži nedostatak. U slučaju da se radi o nedostatku koji je skriven odnosno nedostatku koji se ne može primijetiti inicijalnim pregledom paketa (kod preuzimanja) nego se utvrdi otvaranjem pošiljke tada Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora i pravo na povrat novca, zamjenu proizvoda, besplatno uklanjanje nedostatka ili sniženu cijenu na proizvod.

 

 

 

Kupac u slučaju nezadovoljstva može priložiti prigovor:

 

  • E-mail-om: vendomat@vendomat.hr
  • Telefonom: +385 1 653 0994
  • Pismeno slanjem na adresu: Vendomat d.o.o., Ul. Svetog Benedikta 73b, 10255 Donji Stupnik, Hrvatska
  • Dolaskom u poslovnicu: Ul. Svetog Benedikta 73b, 10255 Donji Stupnik, Hrvatska

 

Kupac će imati pravo na opravdani prigovor i povrat robe ako se zadovolje ovi uvjeti:

 

· Kupac dobije krivo isporučenu robu

· Kupac dobije robu koja ima grešku/oštećenje/nedostatak koji nisu nastali tijekom transporta

 

 Kako bi Trgovac što brže obradio prigovore Kupca, u prigovoru koji Kupac šalje treba navesti sljedeće podatke:

 

· Broj narudžbe

· Broj računa

· Ime tvrtke

· Ime i prezime Kupca

 

Nakon dobivenog prigovora Trgovac će bez odgode obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru, te Kupac odgovor na prigovor mora dobiti u roku od 15 dana od trenutka kada je prigovor zaprimljen (Zakon o zaštiti potrošača čl.10. st.5.). Ako se uspostavi da je prigovor opravdan, Kupac onda u tom slučaju ima pravno na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa i/ili zamjenu za ispravnu robu. Isto tako u tom slučaju Trgovac prihvaća oštećenu, neispravnu, pogrešno isporučenu robu o svom trošku. Trgova u cijelosti snosi troškove zamjene proizvoda s novim i ispravnim proizvodom samo u slučaju ako je prigovor opravdan.

 

REKLAMACIJSKI OBRAZAC – Kliknite kako bi skinuli obrazac koji možete ispuniti u slučaju prigovora.